سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات فیزیوتراپی در کودکان

خدمات فیزیوتراپی، فیزیوتراپی با کمک به افراد برای حرکت بهینه باعث سلامت و تندرستی می شود. فیزیوتراپی می تواند برای افراد در هر سنی که دارای طیف گسترده ای از بیماری ها هستند مفید باشد. فیزیوتراپیست های کودکان از دانش تخصصی رشد کودک و شرایط دوران کودکی برای درمان نوزادان، کودکان و جوانان استفاده می کنند. آنها مشکلات حرکتی، نگرانی های رشدی یا درد را ارزیابی و درمان می کنند که ممکن است بر فعالیت ها و عملکرد روزانه تأثیر بگذارد.

فیزیوتراپیست های کودکان همچنین کودکان و جوانانی که دچار رگ به رگ شدن و کشیدگی اسکلتی عضلانی کوتاه مدت هستند را درمان می کنند و به آنها کمک می کنند تا پس از شکستگی ها بهبود پیدا کنند. 

خواه این مشکلات حرکتی از بدو تولد باشد، در دوران کودکی ایجاد شود، با یک بیماری طولانی مدت همراه باشد یا در نتیجه یک آسیب باشد، هدف فیزیوتراپیست های کودکان کمک به کودکان برای کسب یا بازیابی مهارت های حرکتی عملکردی است.

تمرکز بر کمک به کودکان و جوانان برای دستیابی به بهترین عملکرد فیزیکی ممکن است تا آنها را قادر سازد در فعالیت های روزمره در خانه، مدرسه و جامعه خود شرکت کنند. خدمات فیزیوتراپی کودکان ما ارزیابی، مشاوره و درمان را به کودکان و جوانان از بدو تولد تا 18 سال ارائه می دهد. این خدمات در جامعه و در بیمارستان ارائه می شود. 

فیزیوتراپیست های ما برای اطمینان از مراقبت خانواده محور و تیم چند رشته ای گسترده تر از جمله پزشکان، پرستاران، کاردرمانگران، گفتار درمانگران، متخصصان بازی، معلمان، دستیاران آموزشی و همکاران در مراقبت های اجتماعی، از نزدیک با کودک/جوان و خانواده او کار می کنند. در زمان مناسب.

فیزیوتراپی برای کودکان چیست؟

فیزیوتراپی اطفال بر کمک به کودکان مبتلا به شرایط اسکلتی- عضلانی یا کودکانی که در رشد مهارت های حرکتی درشت دچار تاخیر هستند تمرکز دارد تا به رشد فیزیکی مطلوب خود دست یابند.

ارتقای کیفیت حرکت و وضعیت بدن و همچنین ارتقای رشد حرکتی درشت متناسب با سن کودکان فرصت بیشتری برای شرکت در فعالیت ها با همسالان خود در محیط مدرسه، خانه و جامعه فراهم می کند.

فیزیوتراپیست های اطفال دانش تخصصی در زمینه حرکت، رشد فیزیکی و شرایطی دارند که احتمالاً بر کودک در حال رشد تأثیر می گذارد.